Garantie en klachten
GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij vragen u vriendelijk om binnen de 14 dagen na constantering van het gebruik hierover melding te maken bij ons via bestellingen@finessecarcare.be. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
KLACHTEN
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar bestellingen@finessecarcare.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via BeCommerce. Becommerce is bemiddelaar tussen webshops (zowel BeCommerce leden als niet-leden actief op de Belgische markt) en online shoppers. https://www.becommerce.be/nl/consumenten/klachten. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.